V tuto chvíli máme otevřeno.

Provoz ordinace

Objednání

Online portál

Preferujeme objednání pomocí registračního formuláře.

E-mail a telefon

Pokud se Vám nedaří registrovat přes registrační formulář, můžete nám napsat na email nebo v pracovní době zavolat.

Před navštívením ordinace se objednejte

Stále  ošetřujeme jen  po předchozím objednání .

Akutní neobjednané stavy ošetřujeme v čas ambulantní péče , čekají pokud je prostor mezi objednanými klienty dle stavu

 

Priorita v čekárně

Objednaný termín vyšetření přes online portál, emailem, telefonicky znamená, od kdy začínáte čekat.

 Objednáváme po 15 minutách.  Pacienty třídíme dle druhu návštěvy. Akutní  stav má přednost.  Prioritu určuje lékař.

 Minimalizujeme případný kontakt s Covid 19 nakaženými ošetřením  nachlazených klientů  ve zvláštní  vyšetřovací místnosti.  

Pravidelné kontroly u lékaře

Kontrola lékařem dle stavu nutná min 1-2x/rok u stabilních stavů. Určuje lékař.

 

Přihlášení v čekárně

V ordinaci čekárenský systém Vítejte .

Po příchodu do čekárny se zaevidujete pomocí kartičky ZP a zvolíte druh návštěvy. V klidu se usadíte. Personál o Vás ví a vyzve Vás ke vstupu ,jakmile  se dostanete na řadu pro zvolený druh návštěvy.

GDPR

Informace o GDPR naší ordinace jsou umístěny v čekárně a u sestry. 

Informační dokument také najdete zde.

Ochrana osobních údajů při komunikaci s lékařem:

V případě telefonické komunikace můžete zvolit heslo pro komunikaci, sdělíte sestře do dokumentace. Pokud chcete komunikovat s lékařem /žádost o E -recepty, obecná sdělení/ nešifrovanou komunikací emailem, SMS brána – je dále potřeba podepsat souhlas se zprac. osobních údajů /GDPR/ v ordinaci a dát k této komunikaci souhlas.

Vstup s nachlazením jen mimo čekárnu

Objednaní i akutní nachlazení klienti vždy vcházejí  k ošetření dveřmi vpravo  vedle čekárny dourčené místnosti , zvoní ! Nevstupují do čekárny. Akutní neobjednané stavy ošetřujeme v mezidobí mezi objednanými klienty v  čas ambulantní péče.

Prioritu určuje lékař dle zdravotního stavu a obtíží.