Adresa
Ordinace je uzavřena z důvodu: Dovolená, zastupuje MUDr.Ševečková na středisku v čase 8-10 denně, středa 13-15 hodin
Znovu otevřeme v Pondělí (5. 8. 2024).

Online portál

komunikační a rezervační online portál

Od ledna 2022 spuštěn nový elektronický  komunikační a  objednávkový systém. 

Vše vyřídíte bez čekání u obsazené linky a zvýší se i zabezpečení naší komunikace.

Požadavky přes online portál upřednostňujeme  , jedná se o nejrychlejší způsob zabezpečené komunikace pro naše klienty v pracovní době. Čas objednání je časem, od kdy budete čekat. Ten den budete ošetřeni, počítejte s čas.rezervou.

Pro přihlášení musíte mít u lékaře zadanou platnou e-mailovou adresu, prostřednictvím které se budete přihlašovat.

Při prvním vstupu do systému zvolte „Registrovat, nebo zapomenuté heslo„. V tomto kroku zadejte svůj email a nastavte si heslo.

Později se budete do systému přihlašovat pomocí emailu a zadaného hesla.

Rozšířené funkce slouží   registrovaným klientům.

Slouží pro pro neregistrované klienty pro objednávku prohlídky pracovnělékařské péče pro zaměstnavatele, pro registrované klienty bez uvedeného emailu v dokumentaci, pokud se chcete pouze objednat k akutnímu vyšetření bez užití registrace.

Dostanete tak rovnou k dispozici on line kalendář s přehledem termínů, kde si zvolíte volný termín. V tomto okně on line kalendáře pak kliknutím vlevo na Anonymní přihlášení zjistíte rychlé informace o dovolené a dle toho si vyberete termín v on line internetovém kalendáři.

Pro objednání bez registrace je ale nutné vyplnit několik základních údajů do formuláře.

 

Do formuláře uveďte důvod požadavku, je-li požadován. Po odeslání požadavku přes online portál se ten automaticky zašle lékaři nebo sestřičce v ordinační době. Poté na Váš email obdržíte zpětnou informaci o uvedené objednávce.

Pokud se chcete z termínu sami odhlásit, učiňte tak přes potvrzovací email s odkazem , případně  telefonicky/emailem a my termín zrušíme.

Požadavky budou vyřízeny dle vytíženosti a priority během ordinační
doby max. do 48 hodin. V době dovolené systém čeká na spuštění internetu a programu v ordinaci  v pracovní době. Potvrzovací email dostanete až v době po dovolené.

Funkce systému

Objednávky​ on line

  •  rezervace termínu k akutnímu     ošetření 
  •  rezervace termínu k řešení  neakutních stavů ,kontrol
  •  rezervace k vyšetření  pro zaměstnavatele / povinná pracovní prohlídka / 
  • rezervace termínu k administrativě

eRecept

  • žádost o zaslání e-receptu
  • žádost o ortop.poukaz   /pleny, punčochy, proužky do glukometru, lancety ,obvaz. materiál aj./

Zprávy, dotazy,
zaslání přílohy

  • dotazy na lékaře, na setru
  • konzultace neakutního stavu
  • žádost o kontrolu 
  • žádost o termín k očkování
  • žádost o termín na odběr krve
  • žádost o termín k prevencí
  • žádost o termín k administrativě
  • zaslání RTG, ultrazvuku, zprávy specialisty,fotky  jako přílohy PDF do zdravotní karty klienta

Informace o očkování

  • přehled o provedených očkováních od  r. 2021/2022
  • datum dalšího přeočkování /nastaveno systémově plošně, akt.doporučené periody se mohou lišit /

Informace o prohlídkách

  • máte přehled o termínu preventivní prohlídky co 2 roky
  • zobrazení termínu další plánované návštěvy

Žádanka COVID-19

  • vyžádání vystavení žádanky na PCR test a žádost o PN izolaci

t.č. MZ pozastaveno, provádějí POCT metody lékaři v ordinaci sami

Výhody systému

  • Požadavek zařídíte z pohodlí domova bez  čekání v čekárně 
  • Netrávíte čas  u  telefonu při velké vytíženosti ordinace a neustále obsazené lince /  markantní s Covid 19 infekcí/
  • Ulehčí  personálu orientaci ve Vaších potřebách a žádostech
  • Personál není rušen neustálým zvoněním telefonu a soustředí se na práci
  • Klienti nejsou rušeni při vyšetření hovory s dalšími klienty
  • Příjemnější nálada v moderní ordinaci