komunikační a rezervační online portál
Od ledna 2022 spuštěn nový elektronický komunikační a objednávkový systém.
Vše vyřídíte bez čekání u obsazené linky a zvýší se i zabezpečení naší komunikace.
Požadavky přes online portál upřednostňujeme , jedná se o nejrychlejší způsob zabezpečené komunikace pro naše klienty v pracovní době. Čas objednání je časem, od kdy budete čekat. Ten den budete ošetřeni, počítejte s čas.rezervou.
Pro přihlášení musíte mít u lékaře zadanou platnou e-mailovou adresu, prostřednictvím které se budete přihlašovat.
Při prvním vstupu do systému zvolte „Registrovat, nebo zapomenuté heslo„. V tomto kroku zadejte svůj email a nastavte si heslo.
Později se budete do systému přihlašovat pomocí emailu a zadaného hesla.
Rozšířené funkce slouží registrovaným klientům.
Pokud se chcete pouze objednat k akutnímu vyšetření , můžete proces registrace a přihlašování přeskočit.
Dostanete tak rovnou k dispozici on line kalendář s přehledem termínů, kde si zvolíte volný termín.
Pro objednání bez registrace je ale nutné vyplnit několik základních údajů do formuláře.
Slouží pro registrované klienty bez uvedeného emailu v dokumentaci, pro neregistrované klienty pro objednávku prohlídky pracovnělékařské péče pro zaměstnavatele.
Do formuláře uveďte důvod požadavku, je-li požadován. Po odeslání požadavku přes online portál se ten automaticky zašle lékaři nebo sestřičce v ordinační době. Poté na Váš email obdržíte zpětnou informaci o uvedené objednávce.
Požadavky budou vyřízeny dle vytíženosti a priority během ordinační
doby max. do 48 hodin.V době dovolené systém čeká na spuštění systému v ordinaci!
Funkce systému
Objednávky on line
- rezervace termínu k akutnímu ošetření
- rezervace termínu k řešení neakutních stavů ,kontrol
- rezervace k vyšetření pro zaměstnavatele / povinna pracovní prohlídka /
- rezervace termínu k administrativě
eRecept
- žádost o zaslání e-receptu
- žádost o ortop.poukaz /pleny, punčochy, proužky do glukometru, lancety ,obvaz. materiál aj./
Zprávy, dotazy,
zaslání přílohy
- dotazy na lékaře, na setru
- konzultace neakutního stavu
- žádost o kontrolu
- žádost o termín k očkování
- žádost o termín na odběr krve
- žádost o termín k prevencí
- žádost o termín k administrativě
- zaslání RTG, ultrazvuku, zprávy specialisty,fotky jako přílohy pdf do zdravotní karty klienta
Informace o očkování
- přehled o provedených očkováních od r. 2021/2022
- datum dalšího přeočkování /nastaveno systémově plošně, akt.doporučené periody se mohou lišit /
Informace o prohlídkách
- máte přehled o termínu preventivní prohlídky co 2 roky
- zobrazení termínu další plánované návštěvy
Žádanka COVID-19
- vyžádání vystavení žádanky na PCR test a žádost o PN izolaci
Výhody systému
- Požadavek zařídíte z pohodlí domova bez čekání v čekárně
- Netrávíte čas u telefonu při velké vytíženosti ordinace a neustále obsazené lince / markantní s Covid 19 infekcí/
- Ulehčí personálu orientaci ve Vaších potřebách a žádostech
- Personál není rušen neustálým zvoněním telefonu a soustředí se na práci
- Klienti nejsou rušeni při vyšetření hovory s dalšími klienty
- Příjemnější nálada v moderní ordinaci