Adresa
V tuto chvíli máme zavřeno.
Znovu otevřeme v Úterý (6. 12. 2022).

Online portál

komunikační a rezervační online portál

Od ledna 2022 spuštěn nový elektronický  komunikační a  objednávkový systém. 

Vše vyřídíte bez čekání u obsazené linky a zvýší se i zabezpečení naší komunikace.

Požadavky přes online portál upřednostňujeme  , jedná se o nejrychlejší způsob zabezpečené komunikace pro naše klienty v pracovní době. Čas objednání je časem, od kdy budete čekat. Ten den budete ošetřeni, počítejte s čas.rezervou.

Pro přihlášení musíte mít u lékaře zadanou platnou e-mailovou adresu, prostřednictvím které se budete přihlašovat.

Při prvním vstupu do systému zvolte „Registrovat, nebo zapomenuté heslo„. V tomto kroku zadejte svůj email a nastavte si heslo.

Později se budete do systému přihlašovat pomocí emailu a zadaného hesla.

Rozšířené funkce slouží   registrovaným klientům.

Pokud se chcete pouze objednat k akutnímu vyšetření , můžete proces registrace a přihlašování přeskočit.

Dostanete tak rovnou k dispozici on line kalendář s přehledem termínů, kde si zvolíte volný termín.

Pro objednání bez registrace je ale nutné vyplnit několik základních údajů do formuláře.

Slouží pro registrované klienty bez uvedeného emailu v dokumentaci, pro neregistrované klienty pro objednávku prohlídky pracovnělékařské péče pro zaměstnavatele.

Do formuláře uveďte důvod požadavku, je-li požadován. Po odeslání požadavku přes online portál se ten automaticky zašle lékaři nebo sestřičce. Poté na Váš email obdržíte zpětnou informaci o uvedené objednávce.

Požadavky budou vyřízeny dle vytíženosti a priority během ordinační
doby max. do 48 hodin.

Funkce systému

Objednávky​ on line

  •  rezervace termínu k     akutnímu     ošetření 
  •  rezervace termínu k řešení  neakutních stavů ,kontrol
  •  rezervace k vyšetření  pro zaměstnavatele /pracovní/ 
  • rezervace termínu k administrativě

eRecept

  • žádost o zaslání e-receptu
  • žádost o ortop.poukaz  připravuje se spuštění 2022 /pleny, punčochy, proužky do glukometru, aj/

Dotazy, žádosti,
zaslání přílohy

  • dotazy na lékaře, na setru
  • konzultace neakutního stavu
  • žádost o kontrolu 
  • žádost k termínu na očkování
  • žádost k termínu na odb.krve
  • žádost o termín k prevencí
  • žádost o termín k administrativě
  • zaslání RTG, ultrazvuku, zprávy specialisty,fota  jako přílohy pdf do zdravotní karty klienta

Informace o očkování

  • přehled o provedených očkováních od  r. 2021/2022
  • datum dalšího přeočkování /nastaveno systémově plošně, akt.doporučené periody se mohou lišit /

Informace o prohlídkách

  • máte přehled o termínu preventivní prohlídky co 2 roky
  • zobrazení termínu další plánované návštěvy

Žádanka COVID-19

  • vyžádání vystavení žádanky na PCR test a žádost o PN izolaci

Výhody systému

  • Požadavek zařídíte z pohodlí domova bez  čekání v čekárně 
  • Netrávíte čas  u  telefonu při velké vytíženosti ordinace a neustále obsazené lince /  markantní s Covid 19 infekcí/
  • Ulehčí  personálu orientaci ve Vaších potřebách a žádostech
  • Personál není rušen neustálým zvoněním telefonu a soustředí se na práci
  • Klienti nejsou rušeni při vyšetření hovory s  cizími klienty
  • Příjemnější nálada v moderní ordinaci